VIANOR Lennujaama
E-R 08:00-17:00, E-R 08:30-17:00 Ladu
605 6088 Leia lähim keskus
Vianor logo

Kas muhk mu auto rehvil on ohtlik?

Ebatasasus ja muhk mu rehvi küljel!
Õhkrehvide sisemine struktuur ja rehvi kokkupanek on üsna keeruline. Rehvil on kummist, terasest, kangast ja liimidest koosnev kombinatsioon, mis kõik on vulkaniseeritud koos, et tagada vastupidavus ja pikaajaline turvis. Väga aeg-ajalt võib osa rehvi tootmisprotsessist valesti minna. Tulemuseks võib olla rehvi küljel olev müra. Kui kumerus ilmneb rehvi esmakordsel paigaldamisel ja pumbamisel, on põhjus tõenäoliselt seotud tootmisviga.

Seda tüüpi defekt võib olla tingitud sellest, et spetsifikatsioonist välja jäävad tootmisseadmed on piisavad, et rehvide kiht ei sobiks ideaalselt kummi alla. Pumbatuna ilmneb, et see on rehvi nõrgim osa, antud juhul rehvi osa, kus kummiti all olevad tugevdavad korpuse kihid on õhukesed või olematud. Kui rehvi küljel olev pull on piklik, 90-kraadise nurga all ratta ülemise osaga, on see tõenäoliselt põhjus. Tavaliselt tunneb seisundit rehvi paigaldav tehnik ära, kuid tootmise defektiga seotud kumerus võib kasutamise käigus üha selgemaks muutuda. Kontrollimiseks tuleb pöörduda tagasi oma sõiduki teenusepakkuja või rehvipaigaldaja juurde ja tootja garantiipoliitikast tulenevalt vajadusel tasuta asendusrehvi.

Sagedamini on rehvi külgseina muk seotud löögi või muu liiklusohuga. Raske löök võib põhjustada „löögi šoki”. See on siis, kui rehvi külgsein on tugevasti kokkusurutud ratta eseme ja serva vahel. Kangakihi sisemine nöörid suruvad kokku ja võivad puruneda. Koht, kus paus tekkis, ei ole enam aluspinnaste tugevdamine ja rehv nihkub välja. Enamik rehvide paigaldajaid on võimeline ütlema, kas kumerus on tingitud tõsisest mõjust, võrreldes tootja defektiga. Ratta äärik on kahjustatud või kummist on näha märke, mis näitavad, et külgseina kummi kokkupuutel rattaga. Põrk ei pruugi olla piisavalt tugev, et murda kummi, kuid kui sõidukile jäetakse, puruneb see lõpuks.

Ärge unustage teha rehvide visuaalset ülevaatust aeg-ajalt. Lisaks läbimõõdu vaatamisele ülemäärase või ebaregulaarse kulumise suhtes peaksite kontrollima külgseina pundumist. Iga mullide märk annab võimaluse sõita lähimasse teenindusjaama, et hinnata kumeruse raskust ja tõenäolist põhjust. Kui põlengu põhjuseks oli ühe aasta jooksul pärast rehvid -easy.com ostuohtu liiklusoht, võib teil olla õigus tasuta tasu vahetada. Täpsema teabe saamiseks vaadake teede ohupoliitikat.

Selliste vigade ilmnemisel palume pöörduda Vanori esindusse.

Vianori Team

Teised postitused

Minu Vianor

*
*

Minu Vianor

*
*
*
*
*
*
*   
   Luban enda meilile saata Vianori pakkumisi ja uudiskirju
*    Nõustun privaatsustingimustega