VIANOR Rannamõisa
E-R 08:30-17:30
655 5152 Leia lähim keskus
Vianor logo

Goodyear tutvustab uue hooaja suverehve, valikusse lisandub tänavu tippklassi rehv Eagle F1 Asymmetric 3 SUV

Pressiteade

08.03.2018

 

Goodyear tutvustab uue hooaja suverehve, valikusse lisandub tänavu tippklassi rehv Eagle F1 Asymmetric 3 SUV

 

Optimaalse sooritusvõimega Eagle F1 Asymmetric 3 SUV

 

Goodyeari suverehvide uusim mudel Eagle F1 Asymmetric 3 SUV tagab parema pidurduse ja juhitavuse kõikides tingimustes. Rehvis on kasutusel Active Braking ja Grip Booster tehnoloogiad, mis lühendavad pidurdusmaad ja parandavad sõiduki teelpüsivust. Rehvi eri kihtides asuvad koordikiud, mis parandavad sõiduki juhitavust suurematel kiirustel ning jäikust kurvides. Rehvi head omadused on saanud kinnitust ka sõltumatutes rehvikatsetes, kus märjal teel lühenes pidurdusmaa 4,4 meetri ning kuival teel 1,5 meetri võrra.

 

Eagle F1 Asymmetric 3 SUV on Alfa Romeo Stelvio ja Jaguar E-Pace`i originaalvarustuses. Rehv on saadaval 24 suuruses vahemikus 17 kuni 21 tolli.

 

Kõrge jõudlusega EfficientGrip SUV

 

EfficientGrip SUV rehvid on disainitud spetsiaalselt maasturitele ja nelikveoga sõidukitele ning nende tehnoloogia pakub väiksemat kütusekulu ja madalamaid CO2 heitkoguseid. Konkurentidega võrreldes on rehvil märgades teeoludes 10 protsenti väiksem veeretakistus ja 6 protsenti lühem pidurdusmaa(1).

 

EfficientGrip SUV rehv on Range Rover Evoque’i, Audi Q3, Honda CR-V ja Nissan Qashqai ja Renault Koleose standardvarustuses. Rehv on saadaval 46 suuruses vahemikus 16 kuni 20 tolli, millest üks mõõt (235/55R17) on täiustatud SoundComfort tehnoloogiaga.

 

Eagle F1 Asymmetric SUV – suurem jõudlus maasturitele ja nelikveoga sõidukitele

 

Eagle F1 Asymmetric SUV on kõrge jõudlusega vaikne rehv. Active Corner Grip tehnoloogia ja täiustatud rehvisegu suurendavad rehvi haaret ja stabiilsust, asümmeetriline disain juhib vett eemale ja hoiab ära vesiliu tekke. Rehvimuster tagab parema haardumise ka märjal teel.

 

Eagle F1 Asymmetric SUV on LR Range Rover & Range Rover Velari, LR Discovery V, BMW X5/X6, Porsche Cayenne’i ja Jaguar F-Pace`i standardvarustuses. Rehv on saadaval 23 suuruses vahemikus 18 kuni 21 tolli, millest neli mõõtu (245/45R21, 255/55R18, 275/45R20, 255/50R19) SoundComfort tehnoloogiaga.

 

Mitmekordne testivõitja(2) EfficientGrip Performance

 

Rehv EfficientGrip Performance tagab mugava sõidu ja madala kütusekulu. Uuenduslik kolmedimensiooniline ActiveGrip tehnoloogiaga rehvimuster parandab pidurdamisel kontakti teega, tagades lühema pidurdusmaa nii kuival kui märjal teel. Optimaalse tasakaalu tagamiseks märgades ja libedates tingimustes on rehvis kaks erinevat kummisegu.

 

EfficientGrip Performance kuulub BMW X1, Mercedes Benz C-klassi ja Audi A3 standardvarustusse. Rehv on saadaval 85 suuruses vahemikus 14 kuni 20 tolli, millest kahe mõõdus (215/55R16, 225/55R16) on kasutusel SoundComfort tehnoloogia.

 

Eagle F1 Asymmetric 3 - viimase generatsiooni tippklassi ehk UHP (ultra high performance) rehvid

 

Eagle F1 Asymmetric 3 tagab lühema pidurdusteekonna nii kuival kui märjal teel(3), andes juhile rohkem kontrolli. TÜV Südi katsed(4) kinnitasid Goodyeari rehvi Eagle F1 Asymmetric 3 peamisi tugevusi võrreldes kolme konkurendiga – 2,6 meetrit lühem pidurdusmaa märgadel teedel, 1,3 meetrit lühem pidurdusmaa kuivadel teedel, 4 protsenti parem haakuvus märgadel teedel, ligi 11 protsenti väiksem veeretakistus(5) ning 31 protsenti pikem tööiga (ehk ligi 11 528 kilomeetrit pikem sõidumaa)(6).

 

Eagle F1 Asymmetric 3 on Jaguar XF, Mercedes Benz E-Klassi, BMW 5-seeria, Audi A8, VW Arteoni, Porsche Panamera ja Tesla Model Xi standardvarustuses. Rehv on saadaval 99 suuruses vahemikus 17 kuni 22 tolli, millest kümme mõõtu saadaval SoundComfort tehnoloogiaga (225/50R17, 225/55R17, 235/50R18, 245/35R20, 245/40R19, 255/45R18, 255/45R19, 265/40R20, 265/35R22, 285/35R22).

 

Mürataset vähendav SoundComfort tehnoloogia

 

Tehnoloogia koostises on polüüretaanvaht, mis vähendab resonantsist tekkinud heli ja autosalongis müra kuni 4 detsibelli. Mõjutamata rehvi sõiduomadusi, muudab vahuga rehv auto salongi kaks korda vaiksemaks(7)  võrrelduna vahuta rehviga. Tehnoloogia ei mõjuta rehvi läbisõitu, veeretakistust ega kiirust ning kestab kogu rehvi tööea. SoundComfort tehnoloogiaga rehve on Goodyeari suverehvide valikus tänavu kokku 23 mõõtu.

 

(1) Võrreldes UHP SUV-segmendis tegutsevate põhikonkurentide kolme viimase toote (Bridgestone Dueler H/P Sport, Michelin Latitude Sport 3, Pirelli P Zero Rosso) keskmise sooritusvõimega. Testitud TÜV SÜD Product Service GmbH poolt oktoobris 2017 Goodyear Dunlopi tellimusel. Uus UHP SUV, rehvisuurus: 255/50 R19 107 Y; sõiduk: BMW x5; testkohad: Mireval (F), Papenburg (D), Garching (D); Aruande nr 713117618G-04.

(2) Testivõitja Aftonbladet Bilis (testitud oktoobris 2017, rehv 205/55R16); testivõitja Aftonbladet Bilis, (testitud märtsis 2016, rehv 225/45R17); testivõitja Tehnikamaailmas (testitud augustis 2016, rehv 205/55R16); testivõitja Aftonbladet Bilis (testitud Rootsis veebruaris 2015.02, 12 rehvi mõõdus 205/55 R16); Tehnikamaailmas (08/2017, rehv 205/55 R16); Råd & Rön (2/2014); FDM (märts 2014, rehv 195/65R15).

(3) 2,6 meetrit lühem pidurdusmaa (9% parem sooritusvõime) märgadel teedel ja 1,3 meetrit lühem pidurdusmaa (4% parem sooritusvõime) kuivadel teedel võrreldes põhiliste konkurentide keskmise sooritusvõimega UHP-segmendis (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Testitud TÜV SÜD Product Service GmbH poolt vahemikus september–oktoober 2015 Goodyear Dunlopi tellimusel. Uus UHP, rehvisuurus: 225/45 R17 91Y; sõiduk: VW Golf; testkoht: Mireval (F), Papenburg (D), TÜV SÜD PS Garching (D); aruande nr 713066268.

(4) Testitud TÜV SÜD Product Service GmbH poolt vahemikus september–oktoober 2015 Goodyear Dunlopi tellimusel. Testitud võrdluses kolme konkurendiga: Bridgestone Potzena S001, Michelin Pilot Sport 3 ja Continental SportContact 5. Uus UHP, rehvisuurus: 225/45 R17 91Y; sõiduk: VW Golf; testkoht: Mireval (F), Papenburg (D), TÜV SÜD PS Garching (D); aruande nr 713066268.

(5) Veeretakistuse klassifikatsioon: Continental Sport Contact 5 – 101,6; Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 – 100; juhtivate konkurentide keskmine – 89,1. Ülalmärgitud testi osad, aruande nr 713066268.

(6) Võrreldes kolme suurima konkurendi keskmise disainiga UHP-segmendis (Michelin Pilot Sport Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Testitud iseseisva organisatsiooni DEKRA poolt, ajavahemikus sept–okt 2015, Goodyear Dunlopi tellimusel. Rehvimõõt: 225/45 R17 91Y; sõiduk: VW GOLF VII - 150 CV.

(7) Põhineb sõidu ajal tehtud sõidukisisestel mõõtmistel. Testitud oktoobris 2010; rehvisuurus 245/40R18; sõiduk; Audi A8; testkoht: Luksemburgi GIC*L-i uurimisüksuste mürarada.

 

Goodyear on üks maailma suurimaid rehviettevõtteid. Ettevõtte pakub tööd ligikaudu 64 000 inimesele ja valmistab oma tooteid 48 tootmisüksuses 22 riigis üle maailma. Kaks innovatsioonikeskust Ohios Akronis ja Luksemburgis Colmar-Bergis töötavad selle nimel, et arendada tipptasemel tooteid ja teenuseid, mis panevad oma valdkonnas paika kõrgeimad kvaliteedistandardid. Lisainfo saamiseks Goodyearist külasta veebilehte www.goodyear.eu/corporate_emea.

Teised postitused

Minu Vianor

*
*
*

Kontrollkood on saadetud numbrile

Kui kontrollkood ekraanil ja telefonis on sama, kinnita toiming telefonis, sisestades Mobiil-ID PIN1 kood.

Minu Vianor

*
*
*
*
*
*
*   
   Luban enda meilile saata Vianori pakkumisi ja uudiskirju