VIANOR Lennujaama
E-R 08:00-17:00, E-R 08:30-17:00 Ladu
605 1066 Leia lähim keskus
Vianor logo

Goodyear tutvustab uue hooaja suverehve, mille valik täieneb tippklassi rehviga Eagle F1 Asymmetric 3 SUV

Goodyear tutvustab uue hooaja suverehve, mille valik täieneb tippklassi rehviga Eagle F1 Asymmetric 3 SUV

 

 

Optimaalse sooritusvõimega Eagle F1 Asymmetric 3 SUV

Goodyeari suverehvide uusim mudel Eagle F1 Asymmetric 3 SUV tagab parema pidurduse ja juhitavuse kõikides tingimustes. Rehvis on kasutusel Active Braking ja Grip Booster tehnoloogiad, mis lühendavad pidurdusmaad ja parandavad sõiduki teelpüsivust. Rehvi eri kihtides asuvad koordikiud, mis parandavad sõiduki juhitavust suurematel kiirustel ning jäikust kurvides.

 

Eagle F1 Asymmetric 3 SUV on Alfa Romeo Stelvio ja Jaguar E-Pace`i originaalvarustuses. Rehv on saadaval 24 suuruses vahemikus 17 kuni 21 tolli.

 

Kõrge jõudlusega EfficientGrip SUV

EfficientGrip SUV rehvid on disainitud spetsiaalselt maasturitele ja nelikveoga sõidukitele ning nende tehnoloogia pakub väiksemat kütusekulu ja madalamaid CO2 heitkoguseid. EfficientGrip SUV sobib laiale valikule maasturitele ja nelikveoga sõidukitele, alates suurimatest mudelitest kuni standardsete ja väikeste maasturiteni. EfficientGrip SUV soovib täita turu kasvava nõudluse keskkonnamõjude vähendamiseks, ilma järeleandmiseta jõudlusele ja turvalisusele.

 

EfficientGrip SUV rehv on Range Rover Evoque’i, Audi Q3, Honda CR-V ja Nissan Qashqai ja Renault Koleose standardarustuses. Rehv on saadaval 46 suuruses vahemikus 16 kuni 20 tolli, millest üks mõõt (235/55R17) on täiustatud SoundComfort tehnoloogiaga.

 

Eagle F1 Asymmetric SUV – suurem jõudlus maasturitele ja nelikveoga sõidukitele
Eagle F1 Asymmetric SUV on kõrge jõudlusega vaikne rehv. Active Corner Grip tehnoloogia ja täiustatud rehvisegu suurendavad rehvi haaret ja stabiilsust, asümmeetriline disain juhib vett eemale ja hoiab ära vesiliu tekke. Rehvimuster tagab parema haardumise ka märjal teel.

 

Eagle F1 Asymmetric SUV on LR Range Rover & Range Rover Velari, LR Discovery V, BMW X5/X6, Porsche Cayenne’i ja Jaguar F-Pace`i standardvarustuses. Rehv on saadaval 23 suuruses vahemikus 18 kuni 21 tolli, millest neli mõõtu (245/45R21, 255/55R18, 275/45R20, 255/50R19) SoundComfort tehnoloogiaga.

 

 

Mitmemekordne testivõitja[1] EfficientGrip Performance

Rehv EfficientGrip Performance tagab mugava sõidu ja madala kütusekulu. Uuenduslik kolmedimensiooniline ActiveGrip tehnoloogiaga rehvimuster parandab pidurdamisel kontakti teega, tagades lühema pidurdusmaa nii kuival kui märjal teel. Optimaalse tasakaalu tagamiseks märgades ja libedates tingimustes on rehvis kaks erinevat kummisegu.

 

EfficientGrip Performance kuulub BMW X1, Mercedes Benz C-klassi ja Audi A3 standardvarustusse. Rehv on saadaval 85 suuruses vahemikus 14 kuni 20 tolli, millest kahe mõõdus (215/55R16, 225/55R16) on kasutusel SoundComfort tehnoloogia.

 

Eagle F1 Asymmetric 3 - viimase generatsiooni tippklassi ehk UHP (ultra high performance) rehvid

Aktiivse pidurdustehnoloogiaga suureneb pidurdamisel kontaktpind ja paraneb haarduvus. Suurenenud kontaktpind teepinnaga tagab lühema pidurdusmaa märjal ja kuival teel. Rehvides Eagle F1 Asymmetric 3 kasutatud rehvisegu sisaldab teepinnaga haarduvuse suurendamiseks liimvaiku. See tagab parema juhitavuse ja haarduvuse märjal ja kuival teel pidurdamisel. Tugevdatud rehvi ehitustehnoloogia tagab kergema konstruktsiooni ning parendab juhitavust ja kurvide läbimist, vähendab turvise kulumist ja suurendab kütusesäästlikkust.

 

Eagle F1 Asymmetric 3 on Jaguar XF, Mercedes Benz E-Klassi, BMW 5-seeria, Audi A8, VW Arteoni, Porsche Panamera ja Tesla Model Xi starndardvarustuses. Rehv on saadaval 99 suuruses vahemikus 17 kuni 22 tolli, millest kümme mõõtu saadaval SoundComfort tehnoloogiaga (225/50R17, 225/55R17, 235/50R18, 245/35R20, 245/40R19, 255/45R18, 255/45R19, 265/40R20, 265/35R22, 285/35R22).

 

Mürataset vähendav SoundComfort tehnoloogia

Tehnoloogia koostises on polüuretaanvaht, mis vähendab resonantsist tekkinud heli ja vähendab autosalongis müra kuni 4 detsibelli. Mõjutamata rehvi sõiduomadusi, muudab vahuga rehv auto salongi kaks korda vaiksemaks[2] võrrelduna vahuta rehviga. Tehnoloogia ei mõjuta rehvi läbisõitu, veeretakistust ega kiirust ning kestab kogu rehvi tööea. SoundComfort tehnoloogiaga rehve on Goodyeari suverehvide valikus tänavu kokku 23 mõõtu.

Goodyearist
Goodyear on üks maailma suurimaid rehviettevõtteid. Ettevõtte pakub tööd ligikaudu 64 000 inimesele ja valmistab oma tooteid 48 tootmisüksuses 22 riigis üle maailma. Kaks innovatsioonikeskust Ohios Akronis ja Luksemburgis Colmar-Bergis töötavad selle nimel, et arendada tipptasemel tooteid ja teenuseid, mis panevad oma valdkonnas paika kõrgeimad kvaliteedistandardid. Lisainfo saamiseks Goodyearist külasta veebilehte:
https://www.goodyear.eu/corporate_emea/.

Lisainfo:
Moonika Lipping
Pressiesindaja
Tel: 5554 2082
E-mail: moonika.lipping@corpore.ee



[1] Testivõitja Aftonbladet Bilis (testitud oktoobris 2017, rehv 205/55R16); testivõitja Aftonbladet Bilis, (testitud märtsis 2016, rehv 225/45R17); testivõitja Tehnikamaailmas (testitud augustis 2016, rehv 205/55R16); testivõitja Aftonbladet Bilis (testitud Rootsis veebruaris 2015.02, 12 rehvi mõõdus 205/55 R16); Tehnikamaailmas (08/2017, rehv 205/55 R16); Råd & Rön (2/2014); FDM (märts 2014, rehv 195/65R15).

[2] Põhineb sõidu ajal tehtud sõidukisisestel mõõtmistel. Testitud oktoobris 2010; rehvisuurus 245/40R18; sõiduk; Audi A8; testkoht: Luksemburgi GIC*L-i uurimisüksuste mürarada.

Teised postitused

Minu Vianor

*
*

Minu Vianor

*
*
*
*
*
*
*   
   Luban enda meilile saata Vianori pakkumisi ja uudiskirju
*    Nõustun privaatsustingimustega