Vianori uudised

Vianori spetsialist: rehve vahetades kontrolli ka veermik!

11.04.2017

Seaduse järgi võib suverehvid sõidukile paigaldada alates 1. märtsist, kuid tihedam tööaeg on rehvivahetajatel kätte jõudmas just praegu, aprilli keskel.

Eesti tingimustes on harva mõistlik kohe 1. märtsist suverehvid paigaldada. Ka praeguse seisuga lubavad ilmateenistused nädala lõpuks ja uue alguseks külmakraade ja lund.

Vianori Rannamõisa keskuse juhataja Gert Ottmanni sõnul ei saabu rehvivahetuslaine kevadel sellise äkilisusega nagu sügiselt esimese lumega, kuid päikselised ilmad on rehvivahetajate elu aprilli alguses kiireks teinud.

“Kevadel tuleb enne rehvivahetusse tulekut olla veendunud, et talv on läinud, sest üllatuslikud külmad või lumesajud toovad suverehvidega sõites kaasa tarbetud riskid ja õnnetused,” rääkis Ottmann. “Lisaks ilmale tuleb olla ka veendunud, et rehvid, mis kevadel alla pannakse, kestavad sügiseni. Kulunud suverehv võib suvises vihmasajus olla sama ohtlik kui suverehv talvel.”

Turvalist suvist teelolekut ei taga ainult rehvid, vaid heas korras peab olema ka veermik. Kui lumi läinud ja ilmajaam enam öökülmade või ei ähvarda, tasub enne rehvivahetust üht-teist veel silmas pidada.

1. Leia sobiv rehvivahetuspunkt. Hea kriteerium on lähedus, kuid olulisem on usaldusväärsus ja viisakad tingimused. Rehvivahetus käib suhteliselt kiiresti (30 minutit). On normaalne, kui ootamiseks on loodud viisakad ja puhtad võimalused, et ei peaks ebamugavust tundma

2. Broneeri aeg. Kõige lihtsam on seda teha internetis, sest siis näeb täpselt, millal ajad vabad ja kui kaua läheb (sõiduautodel vähem, maasturitel ja kaubikutel kauem). Hooajal on teenindustes kiire, mistõttu võib telefonile vastamine kaua aega võtta.

3. Otsi rehvid välja (kui ei kasuta rehvihotelli). Vaata visuaalselt, kas rehvidega on kõik korras. Kulumise mõõtmiseks kasuta 2-eurost münti. Ehkki mustri minimaalne lubatud sügavus on 1,6 mm, on soovituslik vähemalt 3-4 mm sügavune muster. 2-eurose mündi hõbedane äär on just täpselt 4 mm lai. Kui sügavus jääb alla selle, tuleks mõelda uutele rehvidele, et suvel oleks turvaline sõita.

4. Kui vajad uusi suverehve, siis võta teenindusega ühendust, et saada personaalne pakkumine. Uued rehvid koos vahetusega on tõenäoliselt soodsam, kui eraldi ostes.

5. Planeeri aega. Rehvivahetusse on mõistlik tulla 10 minutit enne planeeritud aega, et ei tekiks viivitust. Kuna sa oled valinud mugavate ootamisvõimalustega teeninduse, kulub aeg kiiresti.

6. Jäta rehvid hotelli. Rehvide hoiustamine panipaigas või garaažis tähendab päris suurt ruumikadu. Nende jätmine hotelli aga ei maksa kuigi palju (20-30 eurot), järgmisel korral on nad rehve vahetama tulles juba olemas ning soovi korral puhastatakse need ka ära.

7. Pinguta veljepolte. Pärast rehvivahetust tasub 50-100 km läbimise järel veljepoldid igaks juhuks üle pingutada.

8. Talverehvid osta kevadel. Kui tehnik ütleb, et talverehvid on kulunud ja sügisel peaks mõtlema uute soetamisele, on seda mõistlikum teha hoopis kevadel, sest siis on hinnad sageli soodsamad ja uued veljevarjud saab kohe hotelli jätta. Sügisel või talve hakul on paremat pakkumist üsna keeruline saada, sest nõudlus on ju suurem.

9. Pea meeles veermiku kontrollida. Veermiku ja pidurite visuaalne kontroll ei ole pikk töö, kuid selle soovist peaks teenindust enne informeerima. Korras veermik ja reguleeritud sillad aitavad tagada turvalisema sõidu ja rehvide pikema eluea. Kui veermikus on probleeme, võivad tuttuued suverehvid juba mõne tuhande kilomeetri pärast olla kasutud.

10. Ja veel! Igapäevase sõitmise puhul tuleks rehvirõhku kontrollida vähemalt 2 korda kuus ehk iga teise nädala järel. Ära unusta rehvirõhku kontrollida ka varurehvil, sest tühi varurehv ei ole varurehv.
 
Avaldatud 11.04.2017

 

Vianor avas Rannamõisa teel uue autokeskuse

24.03.2017

Vianor avas 23. märtsil Tallinnas Rannamõisa teel oma 11. autokeskuse, mis hakkab pakkuma kvaliteetset autoteenindust Lääne-Tallinna ja Harku valla hoogsalt kasvavale elanikkonnale.

Ettevõtte müügidirektor Marek Andres ütles aadressil Rannamõisa tee 12c asuva keskuse avamisel, et Vianor soovib saada piirkonnas kvaliteetse teenuse ja teeninduse verstapostiks.

“Kakumäe, Pikaliiva, Tiskre, Tabasalu ja teised ümberkaudsed asumid on viimaste aastate jooksul hoogsalt kasvanud, kuid ettevõtted on olnud inimestest aeglasemad,” sõnas Andres. “Vianor soovib inimeste ja ajaga kaasas käia, mistõttu otsustasime investeerida tulevikku ja rajada uue autokeskuse just siia. Usun, et suudame siia laienevate teistegi ettevõtete jaoks lati kõrgele seada.”

Vianor loob uue keskusega kuus uut töökohta, millele kiiremate hooajatööde jaoks lisandub töökäsi veelgi. Tänu heale ligipääsetavusele ja professionaalsele teenindusele tuuakse piirkonna autoteenindusse uus tase. 

Kaasaegse tehnikaga varustatud Vianori uus autokeskus pakub autohooldusteenuseid, kus põhirõhk on veermiku- ja piduriremondil ja regulaarsel hooldusel. Teenuste seas on ka õlivahetus Liqui Moly kvaliteetõlidega, 3D-sillastend, kliimaseadmete täitmine ja remont ning erinevate lisatarvikute paigaldus (veokonksud, katuseraamid, eelsoojendussüsteemid).

Varuosad ja tarvikud tellib Vianor erinevatelt kvaliteettarnijatelt. Lisaks pakutakse täiskomplektsed rehviteenused, mis sisaldab rehvimüüki, rehvivahetust ja rehvihotelli. Sealne teenus on suunatud sõiduautodele. Pakume suures valikus kvaliteetrehve, nt Nokian, GoodYear, Dunlop, Pirelli, Michelin jpt. 

Vianor autokeskus Rannamõisa teel on mõeldud autoomanikule, kes elab või töötab lähipiirkonnas ning vajab autohooldus- ja rehviteenuseid.

Soome juurtega Vianori kaubamärki opereerib frantsiisilepingu alusel Tireman OÜ, mille aastakäive 2016. aastal oli ligi 7 miljonit eurot. Lisaks neljale keskusele Tallinnas on Vianor esindatud ka Pärnus, Tartus, Vändras, Raplas, Viljandis ja Rakveres.

Radar Tires: parim hinna ja kvaliteedi suhe

10.03.2017

Vianori mitmekesisest rehvivalikust on paljudele klientidele silma torganud nimi Radar Tires. Euroopas alles tuntust koguv bränd on Ameerika Ühendriikide ja Aasia turul jõuliselt kanda kinnitanud, pakkudes soodsa hinna juures tippklassi kvaliteeti.

Radar Tiresi valik on mitmekesine nii mustri, tüübi kui sooritusvõime poolest, võimaldades igal juhul leida enda sõidukile ja vajadustele sobivaima variandi.

2006. aastal loodud Radar Tiresi edu võtmeks on kujunenud võime standardiseeruvas ja konkurentsitihedas maailmas olla eristuv, pakkuda innovaatilisi lahendusi ning käia kaasas klientide ootuste ja elustiilide muutumisega. Radar Tires kujunes vaid mõne aastaga maailma juhtivate rehvibrändide kibedaks konkurendiks ning on oma turuosa järk järgult vaid suurendanud.

Vianori juhatuse esimehe Raivo Merirandi sõnul tõestab Radar Tires, et hea kvaliteet ei pea alati tähendama kõrget hinda.

“Radar Tires on leidnud hinna ja kvaliteedi suhtes suurepärase tasakaalu, täiustades Vianori valikut kõigile taskukohaste, ent sooritusvõimelt kõrgemasse klassi kuuluvate rehvidega,” ütles Merirand. “Vianor müüb ainult rehve, mille võimetesse ja vastupidavusse usume ning Radar Tires on kindlasti üks sellistest.”

Radar Tiresi eesmärk on tagada tippklassi autodele mõeldud kvaliteet taskukohase hinna juures, olla usaldusväärne ja pikaajaline rehvipartner oma klientidele. Täna saab Radar Tiresi rehve osta enam kui 80 riigis üle maailma.

Radar Tires saavutas esimese rehvibrändina maailmas CO2-neutraalse tootmise märgise, mis tähendab, et Radari rehvide tootmine ei jäta looduskeskkonnale jälge. Selle saavutamiseks tehti koostööd rahvusvahelise konsultatsiooniettevõttega EY, kelle soovituste põhjal on tootmist pidevalt täiustatud.

Radar Tires paneb oma rehvitehnoloogia proovile kõige keerukamates tingimustes, osaledes ühe rehvitootjana edukalt Ameerika Ühendriikide off-road sarjas SCORE International Off-Road Racing.

Bränd toetab alates 2011. aastast maailma juhtivat rinnavähiuuringute organisatsiooni Breast Cancer Research Foundation, millega koos algatatud ettevõtluskoostöö programm Mobilizing Hope teadustegevust üle maailma eesmärgiga täiustada rinnavähi ravi ning teavitada teisi meie valdkonna tegijaid selle organisatsiooni tegevusest.